وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در گفت‌گوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای اوکراینی خود، درباره ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به کی‌یف بحث شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که کمک‌های آمریکا و متحدانش به کی‌یف در بحبوحه عملیات نظامی روسیه در این کشور، کافی نیست.
طبق اعلام لندن، نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی از اوکراین را ارائه می‌کند که هزاران مهمات تانکی و ده‌ها نفربر زرهی در ماه‌های آتی را شامل می‌شود.
دولت انگلیس در ادامه کمک‌های نظامی و غیر نظامی به اوکراین، از تخصیص ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) با هدف تقویت امنیت سایبری این کشور خبر داد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا از تداوم کمک‌های نظامی به اوکراین خبر داد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
بایدن تاکید کرد که آمریکا به همکاری با متحدان و شرکا برای تامین کمک‌های نظامی به اوکراین برای رفع فوری نیاز‌های جنگی و نیاز‌های امنیتی بلند مدتش ادامه خواهد داد.
در ادامه کمک‌های مالی و نظامی غرب به دولت و ارتش اوکراین، کشورهای اتحادیه اروپا خرید یک میلیارد یورو موشک برای اوکراین را تصویب کردند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
صدها نفر از مردم آمریکا در شهر نیویورک در اعتراض به کمک‌های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین، تجمع کردند.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی کشورهای مختلف به ارتش و دولت اوکراین، رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که دولت این کشور قصد دارد تجهیزات مین‌یابی را در اختیار اوکراین قرار دهد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه واشنگتن در نقاط مختلف جهان، نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار افزایش کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین و تایوان شدند.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی آمریکا و اروپا به دولت و ارتش اوکراین، اتحادیه اروپا بسته کمکی جدیدی برای سال آینده تصویب کرده است.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی اروپا به اوکراین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد نخستین گروه از نظامیان اوکراینی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره‌های آموزشی خود در لهستان هستند.
نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید حجم کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین به ۳.۶ میلیارد دلار رسیده و احتمالا در سال آینده هم افزایش یابد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید آمریکا دیر یا زود کمک‌های نظامی و مالی خود به اوکراین را قطع و این کشور را همانند رفتار همیشگی‌ با متحدانش، تنها می‌گذارد.
در آستانه دیدار روسای جمهور آمریکا و چین، رسانه‌های آمریکایی می‌گویند کنگره این کشور با تصویب یک بسته کمکی بی‌سابقه، به دنبال تجهیز و تسلیح سریع جزیره تایوان است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از بسته جدید کمک های نظامی آمریکا به اوکراین خبر داد.
محموله کمک های دارویی و تجهیزات طبی مصر برای مردم لبنان، امروز با استفاده از یک فروند هواپیمای نظامی مصری به بیروت رسید.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد ۲ میلیارد یوروی دیگر در قالب کمک‌های نظامی و مالی طی هفته‌های آینده به اوکراین ارسال می‌شود.
۸۵۰ پهپاد نانویی «بلک هورنت» ارسال خواهد شد که برای شناسایی نیروهای دشمن در شهرها و روستاها طراحی شده اند.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
در ادامه کمک‌های مالی و نظامی کشورهای اروپایی به اوکراین، هلند اعلام کرد یک بسته حمایتی ۸۰ میلیون یورویی را به کی‌یف ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ